Pupina

06.03.2015 22:04

A to nejhorší nás čekalo. Pupina jelikož už jí bylo opravdu hodně, letos v srpnu by jí bylo 17 let, začala slepnout a hluchnout. Před 14 dny jsme byli rozhodnuti ji nechat odejít za duhový most, ale ona jak kdyby to věděla, obrátila o 100% a začala nás vítat, když jsme přišli domů, byla prostě, jak kdyby jí nic nebylo. A tak jak to bývá, přesně týden po této "zázračné" změně začala opět být, jiná, přestala jíst, jen někdy si dala masíčko, ale další den už nic. A takhle to bylo další dva dny, kdy jsem to už nevydržela a po příchodu domů, jsem ji našla, jak odešla ke gauči, kde zůstala ležet. Bylo to zase "to" strašné rozhodnutí udělat ten nepříjemný krok.

A tak jsem šla a udělala to. Byla opravdu teriérem do poslední minuty. Bude mi strašně moc chybět, protože byla MŮJ PRVNÍ PES!  Doudám, že mám na další aslespoň 3 roky vybráno.

Kliknutím zavřete okno