Radslavice - coursing 27.4.2013

03.05.2013 20:22

27.4.2013 jsme se domluvili s Kačkou a ostatními kamarády, že vyrazíme na dvoudenní coursingový trénink s možností plnit licence. Jela jsem s celou smečkou, protože nebyl, kdo by je doma pohlídal a tak aby nebyl nikdo sám, vzala jsem všechny pesany, děti "odložila" po příbuzných a v pátek v podvečer vyrazila na Moravu. Večer jsem dorazila do Brna, kde mě vyzvedla Kačka, udělaly jsme nákup a jely k ní domů.

Ráno jsme se sbalily a vyrazily směr Radslavice, počasí nám přálo, bylo nádherně, sluníčko svítilo a tak co víc si přát. Když přišli na řadu vlkodavi, začali jsme

se připravovat. S pomocí Kačky, která má už závodnice dávno doma, nám půjčila košík a dečku a šlo se. První běžela Ailis, která trénink pojala jako vycházku, vyrazila vpřed skoro chůzí, celý jeden metr :-). Tím mi bylo jasné, že ta už rozhodně nepoběží.

Pak přišel na řadu Lord, který už měl za sebou jeden trénink v Litomyšli, tak jsem od něho moc neočekávala. Po startu vyrazil vpřed, ale po nějakých 50m se

zastavil, start se opakoval, ale běžel jen o kousek dál. V druhém kole to bylo o něco lepší, ale licenci nezaběhl. Pupina, která si občas také zaběhne trénink, byla přihlášena, aby jí to nebylo líto. A jako jediná hájila barvy naší rodiny, odběhla své kolo CELÉ. Udělala mi velikánskou radost, protože v 15-ti letech uběhnout 250m, to byl výkon!!! Je to moje holka šikovná.Byla to taková třešinka na dortu. 

Cestou zpět mě známí okolím vzali na vynikající večeři a pak hurá domů.

Ráno jsme opět vyrazili do Radslvic,kde se konal druhý den. Počasí bylo spíš na to, zůstat doma, ale pro pesany supr. Jediný, kdo běžel byl Lord. V prvním kole se mu nedařilo, ale v druhém si to vynahradil a splnil jeden z licenčních běhů.

Veliké dík patří Kačce a jejim holkám za to, že nás vzali k sobě domů a půjčily nám své prostory. Kači DÍK!!!